';

Про труднощі, які виникли в пацієнта ЗПТ, в Кривому Розі з отриманням медичної допомоги

Ми вже розповідали про учасника програми з м. Кривий Ріг, який через загострення проблем з ногами, перестав ходити. Тому чоловік не міг прийти на сайт, щоб отримати, як зазвичай, препарат для самостійного прийому на 10 днів. З родичів у нього — лише старенька мама, яка теж не ходить, а тому отримати життєво-необхідне лікування для сина не могла.
Швидка допомога відмовлялася приїжджати на виклик, а з сімейним лікарем декларація у хворого була не підписана.
Тоді фахівці Національної Гарячої Лінії з питань наркозалежності та ЗПТ протягом одного дня допомогли чоловікові: швидка приїхала на виклик, і хворого забрали для лікування в стаціонар. При цьому пацієнту було збережено безперервність лікування замісним препаратом (більше про цей випадок можна прочитати тут)
Проте днями чоловіка виписали, а з наркодиспансеру його перевели на первинну ланку, бо в її співробітників є можливість привозити замісний препарат пацієнтові додому раз на 10 днів.
Але, як виявилося, на первинній ланці важкому хворому, м’яко кажучи, не раді, і в наданні медичної допомоги йому відмовляли.
Пацієнту знову довелося телефонувати на Національну Гаряча Лінія з питань наркозалежності та ЗПТ. Наші фахівці таки домоглися, щоб учасника програми відвідав медпрацівник, і щоб пацієнт отримав замісний препарат.
Ми слідкуємо за розвитком ситуації.

Ось чого можна досягти, якщо мати під рукою необхідний номер телефону. У житті бувають різні ситуації, тож, будь ласка, запишіть в мобільному номер Національної Гарячої Лінії з питань наркозалежності та ЗПТ 0️⃣8️⃣0️⃣0️⃣5️⃣0️⃣7️⃣7️⃣2️⃣7️⃣. Дзвінки з мобільних та стаціонарних телефонів в межах України – безкоштовні.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share

+38 (044) 229 42 80