
Т-с-с. Про це зазвичай не говорять, але ми порушимо таємницю і розповімо, як зберігаємо й аналізуємо дані щодо звернень, які надходять на Національну Гарячу Лінію з питань наркозалежності та ЗПТ та на Національну Гарячу Лінію з питань вірусних гепатитів.
По-перше, проводячи аналіз звернень ми використовуємо лише неперсоналізовані дані пацієнтів.
По-друге ми дбаємо про те, щоб дані були захищені й водночас надійно збережені. Саме тому для обох наших Гарячих Ліній використовуються системи CRM.
“Однією з переваг хмарних технологій є можливість забезпечення автоматичних резервних копій та відновлення даних, що забезпечує надійність та захищеність інформації від втрати. це особливо актуально для нас всіх зараз, коли триває повномасштабна війна, повітряні тривоги лунають по всій території України”, – зазначив Андрій Яровий, керівник проєкту Національна Гаряча Лінія з питань наркозалежності та ЗПТ.
Оскільки важливою складовою нашої роботи є адвокаційна діяльність, постійно є потреба в обробці великого масиву даних. Використання CRM надає таку можливість.
Сьогодні консультанти обох Гарячих Ліній пройшли тренінг по роботі з CRM, під час якого обговорили можливості ще більшої адаптації системи до робочих процесів.
Цікавим і корисним доповненням стала можливість внесення даних у вигляді тексту голосом. Відповідна функція може значно оптимізувати виробничі процеси та знизити навантаження на співробітників.
Проходив тренінг, організований за підтримки Альянс громадського здоров’я Alliance for Public Health та The Global Fund у змішаному онлайн та офлайн форматі.