Фахівці Національної Гарячої Лінії з питань наркозалежності та ЗПТ допомогли пацієнту з м. Києва з травмою хребта зберегти доступ до життєво-необхідного лікування.
На Гарячу Лінію звернувся пацієнт програми ЗПТ, який отримав травму хребта і знаходиться після лікарні вдома у лежачому положенні. Чоловік розповів, що замісного препарату у нього залишалось на два дні.
Питання ускладнювалося тим, що попереду були вихідні дні.
Черговий оператор звʼязався з соціальним працівником пацієнта, і виявилося, що в медзакладі відсутня опція доставки додому. Оформляти домашній стаціонар також не було сенсу, бо у пацієнта немає рідних, які б могли отримувати препарат.
Тоді оператор звʼязався з лікуючим лікарем і після обговорення ситуації вдалося знайти вирішення ситуації.
Пацієнта було переведено до іншого медзакладу, в якому здійснюється доставка препарату додому.
Завдяки спільним зусиллям фахівців Гарячої Лінії та дружніх професійних лікарів пацієнту ЗПТ забезпечено безперервність.