Що роботи, якщо препарат замісної підтримувальної терапії «не тримає» або викликає серйозні побічні реакції? Зізнаємося, такі питання операторам Національної Гарячої Лінії з питань наркозалежності та ЗПТ учасники програми задають регулярно.
Якщо ця проблема актуальна і для тебе – читай покрокову інструкцію.
1) Обов’язково розкажи про свої скарги лікуючому лікарю, і прослідкуй, щоб відповідна інформація була зафіксована у твоїй картці. Якщо лікар відмовляється записувати – терміново телефонуй на Гарячу Лінію!
2) Переходь за посиланням https://aisf.dec.gov.ua/DSBase/AdverseReaction/Create до Картки-повідомлення про побічну реакцію. Обери вкладку «Повідомлення від пацієнта», заповни необхідні розділи та натисни «Відправити».
Якщо у тебе нема доступу до інтернету, за допомогою в оформленні звернення можна звернутися до фахівців Національної Гарячої Лінії з питань наркозалежності та ЗПТ, активісток Всеукраїнського об’єднання наркозалежних жінок ВОНА або кейс-менеджерів сайтів.