У зв’язку з загрозливою ситуацією представники Національної Гарячої Лінії з питань наркозалежності та ЗПТ продовжують отримувати масові звернення від учасників програми з різних регіонів України.
Тільки вчора наші консультанти опрацювали понад 50 (!) звернень, майже кожне з них – кейс.
Якщо раніше до нас зверталися переважно учасники програми з Донецької та Луганської областей, то тепер про те, чи є загроза переривання життєво-необхідного лікування та чи розроблені алгоритми дій для учасників програми ЗПТ, питали люди з усіх регіонів України, включаючи Львівську область. Кожен п’ятий клієнт Гарячої Лінії цікавився тим, які сайти готові прийняти пацієнтів ЗПТ в разі воєнних дій та надзвичайних ситуацій (21% звернень)
Станом на вчора ми бачили, що всі лікувальні заклади продовжують свою роботу. В Харкові труднощі були пов’язані з тим, що медперсонал не міг дістатися місця роботи. Відповідні скарги склали 6% звернень на Гарячу Лінію.
Також люди масово скаржаться на те, що навіть за таких загрозливих обставин не можуть отримати препарат для самостійного прийому. З цим був пов’язаний кожен десятий дзвінок на Гарячу Лінію (11% звернень).
Ще в частині звернень від пацієнтів ЗПТ звучало питання, чи можуть вони бути забезпечені ліками на термін більший за 10 днів. З цим було пов’язане кожне п’яте звернення (26% звернень).
В досить невигідному становищі опинилися учасники програми ЗПТ, які купують замісний препарат через аптечну мережу. Збільшилося число скарг на неможливість таким чином придбати замісний препарат. Це причина 15% звернень.
З труднощами зіткнулися у часники програми ЗПТ, які перебувають в колонії-поселенні. Всього ми отримали 7 звернень такої тематики (13% звернень)
За таких умов фахівці Національної Гарячої Лінії сьогодні звернулися до Центр громадського здоров’я України з листом, у якому зазначили, що учасники програми мають знати, які сайти ЗПТ та у яких населених пунктах зможуть їх прийняти у разі ще більшого загострення ситуації.
Крім того, деякі головні лікарі чекають вказівок, щоб забезпечити пацієнтів ЗПТ препаратом для самостійного прийому.
Ми наполягаємо, що ці питання, які стосуються життя та здоров’я громадян, мають бути вирішені в найкоротший термін.
Звертаючись до пацієнтів ЗПТ та їх рідних, хочемо запевнити, що ми оперативно ділитимемося інформацією щодо забезпечення безперервності життєво-необхідного лікування на наших ресурсах.
Наші фахівці залишаються на зв’язку з 7.00 до 23.00 (дзвінки за номером 0-800-507-727 безкоштовні).
Крім того, ви можете написати нам повідомлення на FB-сторінці.