Швидше, чіткіше, ще краще й в інтересах спільноти. Сьогодні розпочався 2-денний тренінг “Адвокація силами спільноти ЛВІН в період війни та пандемії COVID-19” для співробітників Благодійного Фонду “Надія та Довіра” та консультантів Національної Гарячої Лінії з питань вірусних гепатитів та Національної Гарячої лінії з питань наркозалежності та ЗПТ.
Захід проходить за підтримки Альянс громадського здоров’я Alliance for Public Health та The Global Fund.
“Повномасштабна війна накладає суттєвий відбиток на діяльність системи охорони здоров’я та роботу програм зменшення шкоди. Фактично, дивлячись на безпекову ситуацію, може бути застосований підхід “швидкого реагування”. Він вже показав свою ефективність при реагуванні на повномасштабне вторгнення. Прикладом такого реагування у першу дні великої війни став наказ, який дозволяв видачу замісного препарату на 30 днів. Але звичайно ж, пропонуючи відповідний підхід, потрібно завжди зважувати всі “за” та “проти”, – зазначив під час тренінгу Павло Скала, директор з політики та партнерства МБФ Альянс громадського здоров’я.
Основний акцент було зроблено на практичних вправах, тобто на оперативному реагуванні на реальні звернення, що надходять на Гарячі Лінії.
Під час відповідей на дзвінки виокремлювалися кейси, був озвучений типовий алгоритм дій. Якщо якийсь момент можна було удосконалити, то в алгоритм дій вносилися корективи.
Заплановано, що оновлені й удосконалені алгоритми дій будуть впроваджені в рутинну діяльність Гарячих Ліній.