0 800 507-727

національна гаряча лінія з питань наркозалежності та зпт

0 800 503-310

національна гаряча лінія з питань
вірусних гепатитів

Національною Гарячою Лінією з питань наркозалежності та ЗПТ за 2017 було отримано 3344 звернення.

Найбільш поширеними темами, з якими звертались на Гарячу Лінію, були контакти сайтів ЗПТ, отримання препарату за рецептом і безпосередньо в лікувальному закладі, вилучення законно отриманого препарату правоохоронними органами, питання про листи очікування та розширення програми в регіонах, примусове зниження дозування препарату та проблеми з лікарями щодо проведення тестування на вживання наркотичних речовин, адміністративні виписки пацієнтів, отримання препарату в СІЗО / ІТТ.

 

На основі отриманих звернень був забезпечений супровід 250 нових стратегічних проблемних випадків — кейсів, з яких було вирішено 207, що складає 83%. Деяка частина цих кейсів ще знаходиться в стадії вирішення. Під час робіт по супроводу кейсів було підготовлено та надіслано 147 офіційних звернень на ім’я Генерального прокурора та обласних прокурорів, Омбудсмена, ДУ «Центр Громадського Здоров’я», Голови Національної поліції, Міністра юстиції та Державної кримінально-виконавчої служби, керівництву обласних пенітенціарних установ, головних лікарів ЛПУ, регіональних координаторів ЗПТ, керівників НУО, які супроводжують проекти по медико-, психосоціальному супроводу сайтів ЗПТ та іншим.

Серед скарг, отриманих на Гарячу Лінію, по яким були заведені кейси можна виділити наступні:

  • скарги на неадекватне, упереджене ставлення медичного персоналу сайту ЗПТ – 81 випадок;
  • скарги на недосконалість та зарегульованість нормативної бази по ЗПТ – 63 випадки;
  • скарги пов’язані з незаконними діями співробітників поліції – 28 випадків;
  • скарги пов’язані з забезпеченням державою доступу громадянина до ЗПТ – 26 випадків;
  • скарги пов’язані з незабезпеченням безперервності лікування препаратами ЗПТ в СІЗО / ІТТ – 13 випадків;
  • скарги на неадекватне, упереджене ставлення соціальних працівників – 3 випадки;
  • інші – 36.

 

Інфографіка звернень з розбивкою за соціально-демографічними та регіональними показниками, а також порівняльний аналіз кількості дзвінків за останні 3 роки:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Telegram
Pocket
Print