';

Благодійний Фонд «Надія та Довіра» оголошує тендер на вибір розробника програми для автоматизації процесу консультування клієнтів Національної Гарячої лінії з питань наркозалежності та ЗПТ

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ: тендер не відбувся по причині недостатньої кількості учасників, тому буде оголошений повторно. Дякуємо учасникам, які подали свої пропозиції, ви будете поінформовані про поновлення тендеру окремим листом.

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового  суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

 

Дата оголошення тендеру: 08 листопада 2021 року

 

  1. Мета та предмет тендеру:

Мета тендеру: забезпечення потреби Організатора в автоматизації процесу консультування клієнтів Гарячої лінії – розробка та впровадження (включаючи тестовий період) програмного продукту – Автоматизована Інформаційна Система для реєстрації та обліку звернень на Національну Гарячу лінію з питань наркозалежності та ЗПТ.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

 

  1. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:

До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності та фізичні особи-підприємці, які мають  досвід успішної розробки та впровадження подібних програмних продуктів.

 

     3. Технічне завдання – основні вимоги до програмного продукту:

 

Програмний продукт призначений для реєстрації звернень на Гарячу Лінію (далі  – ГЛ), обліку клієнтів ГЛ, реєстрації та обліку діяльності в межах кейс-менеджменту, формування звітів за необхідними параметрами.

Програмний продукт повинен володіти наступними функціональними характеристиками:

  • Можливість одночасної роботи із системою 3 і більше користувачам, з можливістю встановлення різних рівнів доступу;
  • Можливість ведення декількох окремих журналів дзвінків для різних проектів;
  • Можливість перегляду форм для друку та їх збереження у відповідному форматі, експорт необхідної інформації у вигляді таблиць до програми Excel;
  • Можливість формування та роздрукування відібраних користувачем карток, журналів та звітів за певний період;
  • Можливість формування та роздрукування журналів та звітів за такими параметрами, як регіон, причина звернення, категорія клієнта (до 10 параметрів з можливістю додавати інші);
  • Можливість інтеграції з віртуальною АТС.

Надійне (стійке) функціонування програмного комплексу має бути забезпечене шляхом  контролю коректності та повноти вхідних даних, ведення протоколів (архівів) дій користувачів, відновлення після відмови з останнього зафіксованого стабільного стану, надання можливості періодичного створення резервних копій інформаційної бази.

Захист інформації від несанкціонованого доступу повинен забезпечуватися такими засобами програмного комплексу, як формування різних рівнів доступу із переліком допустимих прав, авторизацією користувачів за допомогою паролів, контролем та протоколюванням дій авторизованих користувачів.

Програмний комплекс повинен забезпечувати можливість внесення даних, їх зберігання та обробку, експорт до зовнішніх програм.

У склад програмного комплексу повинні входити програмні модулі:

– адміністрування;

– модуль реєстрації дзвінків (процесу консультування);

– модуль кейс-менеджменту;

– модуль формування звітів.

 

  1. Додаткові умови:

–  заявлена вартість розробки програми, вказана у наданій тендерній пропозиції, повинна бути зафіксована на момент подання тендерної пропозиції

– в тендерній пропозиції обов’язково повинні бути вказані строки та терміни оплат, а також можливість постоплати;

– в тендерній пропозиції повинні бути вказані реальні терміни виконання робіт;

 

  1. Перелік документації для проведення закупівлі.

Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції наступні документи:

  • комерційну пропозицію з повним описом;
  • Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
  • Фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
  • Фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

 

6. Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

 

 

Кінцевий термін надання заявок – 22 листопада 2021 року (17:00).

 

Адреса для подання заявок:

м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопій заявок на е-mail info@hopeandtrust.org.ua  є обов’язковим.

 

Контактна особа: Ткаля Світлана Вікторівна; е-mail tkalya@hopeandtrust.org.ua

 

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share

+38 (044) 229 42 80