';

Увага! Тендер на організацію та проведення конференцій, семінарів та ін.

Благодійна організація
«Благодійний фонд «Надія та Довіра»

оголошує тендер на організацію та проведення конференцій,

семінарів, тренінгів, круглих столів, засідань робочих груп тощо.

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ!!! Тендерна комісія Організатора обрала переможцем тендеру ФОП Усенко Т.М. (торгова марка ТОВ “Промайс Україна”). Дякуємо всім учасникам за надані пропозиції та участь у тендері.

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (надалі – Організатор) метою діяльності якої є формування здорового  суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

Дата оголошення тендеру: 16 квітня 2019  року

  1. Мета та предмет тендеру:

Мета тендеру: вибір постачальника послуг з організації та проведення конференцій, семінарів, тренінгів, круглих столів, засідань робочих груп, тощо (надалі – Заходи), що проводяться Фондом в рамках Статутної діяльності та реалізації різних проектів за кошти донорських організацій у 2019 році.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

  1. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:

До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності, які:

  • Мають успішний досвід організації заходів та території України;
  • Офіційно зареєстровані та діють на території України.
  1. Вимоги щодо умов проживання та місця проведення Заходів:

Місце проживання і проведення Заходів мають збігатися. Бажане місце проведення Заходів: м. Київ з можливістю організації в інших містах України.

  1. Формат участі у тендері – комерційна пропозиція має містити розрахунок дводенного Заходу:
  • Надання конференц-зали на 25 осіб (по 9 годин на добу).
  • Проживання 20 осіб у двомісних номерах. Можливість раннього заїзду. Виїзд о 12:00.
  • Сніданок 20 осіб – 2 (два).
  • Обід 25 осіб – 2 (два).
  • Вечеря 20 осіб – 1 (одна).
  • Кава-пауза на 25 осіб – 2 (дві) звичайні + 2 (дві) посилені.
  • Вода для учасників на 2 дні – 25 осіб.
  • Роздаткові матеріали (папка, ручка, блокнот, бейдж) – 25 осіб.
  • Можливість компенсації проїзду учасників тренінгу.
  • Відсоток сервісного обслуговування від вартості заходу.
  • Податки та збори.

Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.

  1. Вимоги до комерційної пропозиції:

Кошторис має бути реалістичним та передбачати лише ті витрати, які безпосередньо стосуються організації та проведення Заходів.

  1. Вимоги до звіту про проведення Заходів:

Виконавець Заходів зобов’язаний після проведення заходу надати підписаний акт виконаних робіт (послуг) і кошторис, а також подати до Фонду копії всіх первинних документів, пов’язаних з проведенням заходу (білети, рахунки, чеки на оплату тощо).

  1. Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться Комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру. Організатор залишає за собою право обрати двох переможців.

Винагородою переможцю тендеру буде укладання угоди з Організатором на організацію та проведення Заходів протягом 2019 року.

Кінцевий термін надання заявок – 30 квітня 2019 року (17:00).

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Обов’язкове подання сканкопій заявок на е-mail: info@hopeandtrust.org.ua

Контактна особа:  Ботвін Сергій Павлович тел.: +38 (067) 467-18-92; е-mail: botvin@hopeandtrust.org.ua

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share

+38 (044) 229 42 80