0 800 507-727

національна гаряча лінія з питань наркозалежності та зпт

0 800 503-310

національна гаряча лінія з питань
вірусних гепатитів

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ!!!

Тендерна комісія Організатора обрала переможця тендеру.

Переможцем затверджено ТОВ «Корсар».

Дякуємо всім учасникам за надані пропозиції та участь у тендері.

Благодійна організація
«Благодійний фонд «Надія та Довіра»
оголошує тендер на вибір постачальника офісних меблів

 

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор) метою діяльності якої є формування здорового  суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

 

Дата оголошення тендеру: 07 липня 2017  року

  1. Мета та предмет тендеру:

Мета тендеру: обладнання робочих місць офісними меблями співробітників та консультантів Організатора, з метою виконання Проектів які реалізовуються за фінансової підтримки МБФ „Альянс громадського здоров’я”.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

  1. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:

До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності.

  1. Перелік продукції для закупівлі:
  • Стіл комп’ютерний 1,2*0,7*0,74Н (висувною полицею під клавіатуру, нішею під системний блок, вбудованою тумбою на 3 ящика. Яблуня локарно) — 4 шт.
  • Шафа для документів з дверцями 700*350*2140Н (яблуня локарно) — 3 шт.
  • Стілець офісний ISO BLACK — 7 шт.
  • Крісло PRESTIGE GTP — 4 шт.
  • Стіл конференційний 2*1*0,74Н (яблуня локарно) —  1 шт.

Окремо потрібно зазначити вартість доставки по м. Київ та вартість зборки меблів.

  1. Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

Винагородою переможцю тендеру буде закупівля Організатором офісних меблів у 2017 році.

Кінцевий термін надання заявок – 13 липня 2017 року (17:00).

 

Адреса для подання заявок:

м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопій заявок на е-mail:

info@osthotline.in.ua

Контактна особа: Ботвін Сергій Павлович тел.: +38 (067) 467-18-92; е-mail: botvin_s@i.ua

 

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Telegram
Pocket
Print