ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ!!! Тендерна комісія Організатора обрала переможця тендеру з друку поліграфічної продукції. Переможцем затверджено ТОВ «АРТОЛ» Дякуємо всім учасникам за надані пропозиції та участь у тендері.
Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор) метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.
Дата оголошення тендеру: 09 серпня 2018 року
- Мета та предмет тендеру:
Мета тендеру: забезпечення друку поліграфічної продукції.
Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.
- Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:
До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності.
- Перелік продукції для закупівлі:
- Буклет (Формат А-4, кольоровість друку 4+4, щільність паперу 130 гр/кв.м., 2 фальци).
Два (2) тиражі по – 10 000 шт.
- Еврофлаєр (Формат 210х100мм, кольоровість друку 4+0, папір самокліючий).
Два (2) тиражі по – 6 000 шт.
- Плакат (Формат А-2, кольоровість друку 4+0, папір мелований 115 гр/кв.м).
Три (3) тиражі по 50 шт.
Доставки по м. Київ – безоплатна.
- Визначення переможця тендеру:
Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.
Винагородою переможцю тендеру буде розміщення замовлень на послуги з друку поліграфічної продукції у 2018 році.
Кінцевий термін надання заявок – 16 серпня 2018 року (17:00).
Адреса для подання заявок:
м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопії заявок Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ на е-mail: info@hopeandtrust.org.ua
Контактна особа: Грицаєнко Катерина Володимирівна, тел.: +38 (067) 179-88-58; е-mail: gritsaenko@hopeandtrust.org.ua
Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.