0 800 507-727

національна гаряча лінія з питань наркозалежності та зпт

0 800 503-310

національна гаряча лінія з питань
вірусних гепатитів

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (надалі — Організатор) метою діяльності якої є формування здорового  суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

Дата оголошення тендеру: 04 березня 2020  року

  1. Мета та предмет тендеру:

Мета тендеру: вибір постачальника послуг з організації та проведення конференцій, семінарів, тренінгів, круглих столів, засідань робочих груп, тощо (надалі — Заходи), що проводяться Фондом в рамках Статутної діяльності та реалізації різних проектів за кошти донорських організацій в 2020 році.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

  • Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:

До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності, які:

  • Мають успішний досвід організації заходів та території України;
  • Офіційно зареєстровані та діють на території України.
  • Вимоги щодо умов проживання та місця проведення заходів:

Місце проживання і проведення заходів мають збігатися та повинні відповідати високим стандартам проживання та роботи учасників. Бажане місце проведення заходів: м. Київ з можливістю організації в інших містах України. 

  • Формат участі у тендері – комерційна пропозиція має містити розрахунок двохденного заходу в двох різних готелях:
  • Надання конференц-зали на 25 осіб (по 9 годин на добу).
  • Проживання 20 осіб у двомісних номерах. Можливість раннього заїзду. Виїзд о 12:00.
  • Сніданок 20 осіб – 2 (два).
  • Обід 25 осіб – 2 (два).
  • Вечеря 20 осіб – 1 (одна).
  • Кава-пауза на 25 осіб – 2 (дві) звичайні + 2 (дві) посилені.
  • Мінеральна вода для учасників на 2 дні – 25 осіб.
  • Роздаткові матеріали (папка, ручка, блокнот, бейдж) – 25 осіб.
  • Можливість компенсації проїзду учасників тренінгу.
  • Відсоток сервісного обслуговування від вартості заходу.
  • Можливі податки та збори.

Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.

  • Вимоги до комерційної пропозиції:

Кошторис має бути реалістичним та передбачати лише ті витрати, які безпосередньо стосуються організації та проведення заходів.

  • Вимоги до звіту про проведення заходів:

Виконавець заходів зобов’язаний після проведення заходу надати підписаний акт виконаних робіт (послуг) і кошторис, а також подати до Фонду копії всіх первинних документів, пов’язаних з проведенням заходу (білети, рахунки, чеки на оплату тощо).

  • Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться Комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру. Організатор залишає за собою право обрати двох переможців.

Винагородою переможцю тендеру буде укладання угоди з Організатором на  організацію та проведення заходів протягом 2020 року.

Кінцевий термін надання заявок – 13 березня 2020 року (17:00).

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Обов’язкове подання сканкопій заявок на е-mail: info@hopeandtrust.org.ua та копія на botvin@hopeandtrust.org.ua

Контактна особа:  Ботвін Сергій Павлович тел.: +38 (067) 467-18-92; е-mail: botvin@hopeandtrust.org.ua

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Telegram
Pocket
Print