';

Участь у тренінгу “Розвиток комунікаційних стратегій для адвокаційних кампаній”

Керівник проєкту PITCH Благодійного Фонду “Надія та Довіра” Ботвін Сергій та інформаційна менеджерка Грицаєнко Катерина взяли участь у тренінгу “Розвиток комунікаційних стратегій для адвокаційних кампаній”, який проходив 3-5 березня. Його організував Проект PITCH в Україні.

За час заходу ми з допомогою досвідчених тренерів розібралися з багатьма важливими речами, які допоможуть, без перебільшення, змінити світ на краще.

Поділимося кількома з них:

– Якщо повторювати міф (навіть зі спростуванням) – він закріплюється.
Тож обіцяю тепер ніколи-ніколи-ніколи так не робити.

– Найдієвіша формула цікавого сайту чи сторінки: 75 на 25. Тобто, в більшості випадків пишіть про те, що цікаво читачам з теми вашої діяльності, щось корисне чи смішне. Для розповідей про свої досягнення залиште лише четверту частину контенту.
Обов’язково застосую це правило.

– Ставлення та поведінку людей легше змінити, якщо пропонувати їм щось більше, говорити про ті речі та почуття, які і роблять нас людьми.

Учаснику тренінгу розібралися, як створювати комунікаційну стратегію та як протистояти інформаційним атакам.

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share

+38 (044) 229 42 80